FIRE CONFERENCE

V Międzynarodowa Konferencja NOWOCZESNE KIERUNKI OCHRONY PRZECIWPOŻ AROWEJ TABORU SZYNOWEGO

 

 

W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ KORONAWIRUSA SARS-COV-2, TERMIN KONFERENCJI ULEGA PRZESUNIĘCIU NA JESIEŃ 2020 r. PO UZGODNIENIACH Z KOMITETEM NAUKOWYM ORAZ DOTYCHCZAS ZGŁOSZONYMI PRELEGENTAMI, PRZEDSTAWIMY NOWY TERMIN KONFERENCJI ORAZ HARMONOGRAM POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁAŃ. W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM ISTNIEJE JESZCZE MOŻLIWOŚĆ ZGŁOSZENIA REFERATU.

 

 

IN CONNECTION WITH THE SARS-COV-2 VIRUS PANDEMIC,  THE CONFERENCE DATE WILL BE POSTPONED TO AUTUMN 2020. AFTER AGREEING WITH THE SCIENTIFIC COMMITTEE AND PREVIOUSLY REPORTED SPEAKERS, WE WILL PRESENT THE NEW CONFERENCE DATE AND THE SCHEDULE OF INDIVIDUAL ACTIVITIES. THEREFORE, IT IS STILL POSSIBLE TO SUBMIT A PAPER.

 

 

 

 

 

Komunikat Nr 2

Miejsce:

HOTEL MARRIOTT WARSZAWA

INSTYTUT KOLEJNICTWA

Termin:

20-21 maja 2020 r.

 

Zapraszamy zainteresowanych ochroną przeciwpożarową w taborze szynowym

(kolej, metro i tramwaje) przedstawicieli: Administracji Państwowej, Jednostek badawczych,

Operatorów, Producentów taboru, Producentów materiałów niemetalowych i elementów pojazdów

oraz systemów gaszących.


Komitet Naukowy:

Przewodnicząca:

1. dr inż. Jolanta Radziszewska-Wolińska – Instytut Kolejnictwa, Polska

 

Członkowie:

2. dr Tony Cash  -  Rail Industry Fire Association, Wielka Brytania

3. Roger Dirksmeier - FOGTEC Brandschutz GmbH & Co.KG, Niemcy

4. Prof. Bogdan Długogórski - Charles Darwin University, Australia

5. Prof. Aleš Dudaček - Technical University of Ostrava, Czechy

6. dr Eric Guillaume - Efectis, Francja

7. Prof. Anna Stec - University of Central Lancashire, Wielka Brytania

8. Mia Kumm - SP Technical Research Institute, Szwecja

 

Komitet Organizacyjny:

  1. Paulina Banachowicz – Przewodnicząca
  2. Marta Łyszcz
  3. Marcin Małek- kontakt w sprawie Salonu Wystawowego; tel: +48 22 47-31-320; e-mail: mmalek@ikolej.pl
  4. Danuta Milczarek
  5. Anna Stróżyk
  6. Aneta Świetlik

 

Informacje nt. konferencji:

na stroniewww.ikolej.pl

Tel.: +48 22 47 31 458, +48 22 47 31 370

e-mail: fire.conference@ikolej.pl

 

 

Publikacja materiałów konferencyjnych:

Wszystkie przesłane referaty będą recenzowane i kwalifikowane przez Komitet Naukowy do wygłoszenia podczas sesji plenarnych lub prezentacji w trakcie sesji posterowej.

Streszczenia (przygotowane zgodnie ze „Wskazówkami dla Autorów” – wzór streszczenia ze strony: http://atena.ikolej.pl/pl/dla-autorów, zostaną wydrukowane  w Materiałach Konferencyjnych.  Natomiast pełne teksty artykułów pokonferencyjnych zostaną po recenzji wydrukowane

w Problemach Kolejnictwa www.atena.ikolej.pl

Język:

Wyświetlane prezentacje: angielski

Prezenterzy: język polski lub angielski z symultanicznym tłumaczeniem

 

Proponowane obszary tematyczne:

  • Metody badań i klasyfikacji materiałów i elementów taboru oraz certyfikacja wg wymagań UE;
  • Projektowanie bezpiecznego taboru;
  • Rozwój aktywnych i pasywnych środków zabezpieczeń;
  • Systemy szacowania ryzyka pożarowego pojazdów szynowych;
  • Projekty badawcze w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa pożarowego taboru;
  • Pożary taboru kolejowego (wypadki, skutki, statystyki, inne);
  • Bezpieczeństwo pożarowe w metrze i tunelach kolejowych;
  • Nowe materiały i nowe rozwiązania;
  • Wpływ warunków utrzymania taboru na jego bezpieczeństwo pożarowe.

 

Wstępny Ramowy Program Konferencji:

20 maja 2020 - Hotel Marriott

09.00 - 09.45      Rejestracja i kawa w Salonie Wystawowym

09.45 - 10.00      Powitania

10.00 - 11.30      I SESJA

11.30 - 12.00      Przerwa kawowa w Salonie Wystawowym

12.00 - 14.00      II SESJA

14.00 - 15.00      Obiad oraz zwiedzanie Salonu Wystawowego

15.00 - 17.00      III SESJA oraz Panel dyskusyjny

18.00 - 22.00      Kolacja

21 maja 2020 – Instytut Kolejnictwa

09.00 - 10.00      Kawa w Salonie Wystawowym

10.00 - 11.30      IV SESJA

11.30 - 12.00      Przerwa kawowa w Salonie Wystawowym

12.00 - 13.30      Zwiedzanie Laboratorium Badań Materiałów i Elementów Konstrukcji Instytutu Kolejnictwa w zakresie badań ogniowych, mechanicznych i korozyjnych. Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się  ze specyfiką codziennej pracy akredytowanego Laboratorium, dowiedzenia się jakiego typu badania są prowadzone oraz zapoznania się z wyposażeniem badawczym Laboratorium.

13.30 - 14.30      Obiad

 

Salon Wystawowy

Nowoczesne i bezpieczne wyposażenie taboru

Zapraszamy Państwa do prezentacji własnych wyrobów w zakresie wyposażenia taboru

(prezentacja wyrobów, baner reklamowy, materiały reklamowe dla uczestników konferencji).

Warunki do uzgodnienia z Komitetem Organizacyjnym

P. Marcin Małek; tel: +48 22 47-31-320; e-mail: mmalek@ikolej.pl

Ważne daty:

Wpłata za uczestnictwo:

do 07.04.2020r. - 970 PLN + 23%VAT

od 08.04.2020r. do 08.05.2020r. - 1150 PLN + 23%VAT

Zgłaszanie tytułów referatów wraz z przesłaniem streszczenia do 29.02.2020r.

Akceptacja referatów do  20.03.2020r.

Rejestracja uczestnictwa do  05.05.2020r.

Przesyłanie prezentacji Power Point do 12.05.2020r.

Przesyłanie pełnych tekstów referatów do 18.05.2020r.

Prosimy o bezwzględne przestrzeganie terminów.

Opłata konferencyjna:

do 07.04.2020r. - 970 PLN + 23%VAT

od 08.04.2020r. do 08.05.2020r. - 1150 PLN + 23%VAT

Opłata obejmuje: materiały konferencyjne, tłumaczenie symultaniczne,
napoje i lunch, kolację, koszty organizacyjne.

Członkowie Komitetu Naukowego oraz Prezenterzy referatów - 50% rabatu,
(przy jednoczesnym prowadzeniu jednej z czterech Sesji – 100% rabatu)

 

Formularz zgłoszenia

SALON WYSTAWOWY 2020

Formularz zgłoszenia Wystawcy/Sponsora

 

Zgłoszenia prosimy wysyłać na e-mail: fire.conference@ikolej.pl lub fax: +48 22 610 75 97

Wpłaty za uczestnictwo należy przelać na konto:

Płatność w  PLN: BNP Paribas Bank Polska S.A.

PL 04 1750 0009 0000 0000 0191 8877

z dopiskiem „Fire Conference”.

 

 

Proponowane hotele

WARSAW MARRIOTT HOTEL *****

Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa

http://www.warsawmarriott.pl/maps

Rabat na hasło „Fire Conference” do 20 kwietnia 2020r.

Rezerwacja możliwa przez poniższy link:

Book your group rate for Fire Conference

Koszt:

Pokój 1-os - 650 PLN /doba

Pokój  2-os   - 690 PLN / doba

8% VAT zostanie doliczone do rachunku.

Śniadanie w formie bufetu oraz dostęp do Holmes Place Fitness Club i basenu, jacuzzi, sauny w cenie.

 

 

 

NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM ****

ul. Marszałkowska 94/98 00-510 Warszawa

http://www.accorhotels.com/pl/hotel-3383-novotel-warszawa-centrum/index.shtml

 

HOTEL INTERCONTINENTAL *****

ul. Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa

http://warszawa.intercontinental.com/kontakt/

 

RADISSON BLU SOBIESKI HOTEL****

Plac Artura Zawiszy 1, 02-025 Warszawa

https://www.radissonblu.com/pl/sobieski-warsaw/kontakt

 

HOTEL POLONIA PALACE ****

Al. Jerozolimskie 45, 00-692 Warszawa

http://www.poloniapalace.com/pl/kontakt-polonia-palace-hotel.html

 

BEST WESTERN HOTEL FELIX***

ul. Omulewska 24, 04-128 Warszawa

https://www.bwfelix.pl/

MERCURE ****

ul. Złota 48/54, 00-120 Warszawa

https://mercure.accorhotels.com/pl/polska

 

HOTEL CAMPANILE ***

Towarowa 2,  00-811 Warszawa Polska

https://www.campanile.com/pl/hotels/campanile-varsovie-warszawa

THE WESTIN WARSAW*****

Al. Jana Pawła II 21,00-854 Warszawa

https://www.westin.pl/

 



Rejestracja na stronie www.ikolej.pl

Formularz zgłoszenia

PATRONAT HONOROWY

GOLD SPONSOR



PATRONAT MEDIALNY